Pages

January 05, 2013

NAK COD SHAKLEE AREA RANTAU PANJANG KLANG???


Kali nie ayu jusy nak inform, jika kalian yang berada di kawasan RANTAU PANJANG KLANG, kalian boleh dapatkan COD SHAKLEE.. Sebab dari hari ISNIN ke JUMAAT pukul 11.00pagi ke 11.30pagi ayu akan amik anak ayu balik sekolah.... so bagi yang berminat nak dapat SHAKLEE secara COD sila hubungi ayu k....






 
JOM DAPAT SPECIAL PRICE DARI SAYA 





JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA





 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui

*NUR HIDAYU (AYU)
*SHAKLEE DISTRIBUTOR ID:- 846826
*EMAIL: nhmi2011@gmail.com
*Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
*SMS/CALL/WHATAPPS: 019-3789778
 

No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU