Pages

January 25, 2013

IMPIAN AYU 2013

Selamat hari jumaat buat semua, pasti hari ini ramai yang bercuti panjang sebab minggu nie thaipusam jatuh pada hari ahad jadi secara automatic isnin public holiday... Bagi ayu pulark, tiada istilah public holiday sebab ayu berkeja sebagai WAHM ( Work at home Mom) so sentiasa memcari peluang untuk mendapat sesuatu dengan lebih bermakna.

Ok seperti sedia maklum, ayu adalah pengedar sah Shaklee, jadi ayu nak ceritakan impian ayu dengan kalian semua.. Harap tahun 2013 nie, adalah tahun yang paling bertuah buat kami sekeluarga.


Kenapa hendak capai IMPIAN AYU BERSAMA SHAKLEE?
ok sebelum ayu berhenti keja, ayu dah dapat rasa income sampingan ayu bersama shaklee.. masih igt lagi bonus pertama ayu masa tue baru RM30 +++ hehehhe, lepas tue bulan kedua dapat bonus dalam RM100++ then makin lama makin meningkat. Kebetulan pulark kami suami isteri keja di Kuala Lumpur, anak dijaga oleh pengasuh di Klang.. Jadi bila umairah naik sekolah.. Suami ayu suruh ayu berhenti keja dan cuba buat shaklee secara fulltime. Bermakna ayu still bekerja tapi hanya dari rumah.. Alhamdulillah, sekarang nie dah dapat merasa income Shaklee 4 angka.. Sekarang Shaklee adalah Pendapatan Utama Ayu, In Sha Allah, tahun ini akan merasa 5 angka pulark seterus yerk di ikuti dengan 6 Angka.. Memang tak sangka duduk rumah boleh dapat income sebanyak tue..Dan yang paling seronok bila dapat bonus ayu boleh bayar zakat yg besar berbanding masa makan gaji dahulu.. Tenang rasa sampai pegawai kaunter zakat tue tanya apa ayu buat duduk rumah boleh bayar zakat yang besar. Syukur Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T semua tue. ameen :)

IMPIAN AYU 2013:-
* Income 5 Angka
* Kehidupan yang lebih bermakna
* Zakat yang besar utk membantu mereka yang susah dan kurang bernasib baik
* Menjadi hamba Allah yg lebih sempurna
* Isteri dan Ibu yang boleh membimbimg anak menjadi yang terbaik
*Bahagiakan keluarga tercinta
*Kesihatan dan Keselamatan yang lebih terjamin

Tapi dalam kiter ada impian, kiter tak boleh terus angan2 untuk capai impian klu tanpa berusaha..Jadi kiter perlu usaha..

Antara tips yang ayu amalkan:-
1. Konsisten dan istiqamah dalam solat kiter sebagai hamba yang lemah mengadap Allah S.W.T solat yang sangat penting yang patut dijaga. Seperti Solat Taubat,Solat Dhuha, Solat Tahaujjud.

2. Basahkan kan bibir kiter dengan zikir-zikir yang tenangkan jiwa

3. Kawal emosi dan sentiasa bersangka baik dalam segala segi

4. Usaha dan Usaha, dan Usaha.. In Sha Allah akan dapat hasil nya nanti.. wallaupun bukan sekarang satu hari nanti akan tiba.

Dan tidak semesti yerk Shaklee sahaja, dalam apa2 bidang pun perlukan usaha yang sangat kuat dan kena cekal dalam setiap cabaran untuk kiter capai impian kiter.

In Sha Allah semoga impian ayu ini menjadi kenyataan... Ameen


JOM DAPAT SPECIAL PRICE DARI SAYA 






JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA
 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui

*NUR HIDAYU (AYU)
*SHAKLEE DISTRIBUTOR ID:- 846826
*EMAIL: nhmi2011@gmail.com
*Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
*SMS/CALL/WHATAPPS: 019-3789778






No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU