Pages

January 15, 2013

MENGAPA DAN JANA INCOME BERSAMA SHAKLEE

Salam Selasa, cam biasa waktu2 begini memang surimah @ WAHM cam ayu nie  memag akan duduk depan desktop menjalan kan aktivi memberi konsultasi kepada yang bertanya, membalas setiap email dan pm mereka.

Ok kali ini, ayu nak sharekan sebar sedikit mengapa shaklee menjadi pilihan ayu sebagai supplement. Dulu, ayu xpernah terfikir nak makan supplement sebab ayu nie jenis orang yang takut makan ubat atau2 sewaktu dengan nya... Kegagalan menyusu kan anak pertama hanya bertahan sehingga 6 bulan, buatkan ayu rasa menyesal kenapa lah ayu tak boleh teruskan penyusuan susu ibu secara exclusive walaupun bekerja.

Jadi alhamdulillah, biler mengandung anak kedua (iman) Ayu berusaha mencari ilmu tentang penyusuan dan milk booster terbaik untuk menjayakan penyusuan buat ibu yang bekerja... Dan alhamdulillah memang sngat membantu dalam penyusuan dan pada masa yang sama tingkatkan kesihatan badan kiter.. Bak kata orang " MENCEGAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT" dan ayu pun hanya berkongsi sebar sedikit tentang shaklee..dan kini tidak takut akan ubat lagi hehehhehe


MENGAPA SHAKLEE
Apabila anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa  
*SELAMAT, 
*BERKESAN  
*SEMULAJADI.

 


INFO SHAKLEE

Peneraju dalam produk kesihatan dan pemakanan sejak 1956, Shaklee terus kekal menjadi juara secara saintifik disokong oleh produk terpilih berbanding perubahan yang berisiko.Shaklee telah melaburkan lebih daripada USD250 juta dalam penyelidikan dan pembangunan produk yang lengkap dan percubaan-percubaan klinikal. Setiap tahun, kira-kira 83,000 ujian makmal dan ujian-ujian jaminan kualiti dilaksanakan terhadap produk nutrien dan bahan-bahan sahaja!
Produk-produk Shaklee merupakan hasil satu proses mendalam bagi kajian saintifik dan penilaian penyedlidikan pihak ketiga dan juga kajian klinikal bebas oleh kumpulan Pakar Sains Kesihatan kami. Shaklee juga merujuk kepada Lembaga Penasihat Saintifik, satu kumpulan kebangsaan yang merupakan ahli sains yang diiktiraf oleh peneraju dalam Institusi akademi dan perubatan.
Setiap hasil yang dikeluarkan perlu menjalani taraf kecemerlangan. Setiap produk mesti memberikan dos bahan-bahan yang tepat berdasarkan kajian klinikal. Setiap produk juga perlu dihasilkan oleh bahan-bahan yang tulen dan diformulasi untuk menghasilkan produk yang konsisten. Shaklee menggabungkan bahan sumber alam dan aplikasi sains terbaik serta tidak menggunakan jalan pintas.

FALSAFAH PRODUK SHAKLEE

Selama lebih 50 tahun, generasi demi generasi telah bergantung pada Shaklee kerana telah membuat sesuatu yang berbeza dari yang lain iaitu mencipta produk yang SELAMAT dan terbukti BERKESAN.  
Misi Shaklee ialah memberikan kehidupan yang lebih baik dan sihat kepada sesiapa sahaja. Shaklee membantu dengan cara mengeluarkan produk-produk kesihatan yang terunggul dan anda akan rugi sekiranya tidak berkongsi dengan rakan-rakan mengenainya. Setiap produk yang dikeluarkan telah direka cipta untuk memperbaiki taraf kesihatan tanpa kompromi dan tidak merosakkan alam sekitar.


JANA INCOME DENGAN SHAKLEE


Cerita bab income ini, memang teruja dan tak disangka yang kini ayu sebagai WAHM ( Working at Home Mom) macam tak percaya yang akhirnya ayu berhenti keja dan hanya bekerja dri rumah dengan bergantung pada income utama dari shaklee..

Dalam shaklee, konsep yerk begitu mudah" WHO WORK HARD AND SMART, YOU WILL GET BIG REWARD FOR YOUR SELF " 4/5/6 angka lagi you ....

Jadi ayu justkan kebaikan share pada semua, terpulang kepada mereka yang menentukan samada henda memcuba ataupun...

Paling best bila jadi WAHM nie:-
* Masa dengan anak begitu banyak
* Tiada waktu yang terhad
* Utama sekali banyak masa beriadah pada yang Allah S.W.T

Sekiranya anda diluar sana Work From Home  bersama SHAKLEE boleh hubungi ayu




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui
*NUR HIDAYU (AYU)
*SHAKLEE DISTRIBUTOR ID:- 846826
*EMAIL: nhmi2011@gmail.com
*Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com

*SMS/CALL/WHATAPPS: 019-3789778
 





2 comments:

  1. Salam kak,,
    Saya pernah terfikir untuk jana income melalui shaklee.. Cuma saya tidak tahu di mana untuk bertanya...

    ReplyDelete
  2. @UmmiQusyairi Atau Elaini,

    Boleh klu adik nak jana income dengan shaklee, akak boleh tunjukkan cara ...

    ReplyDelete

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU