Pages

June 03, 2013

PROMO JUNE 2013: MEALSHAKE ANAK SUKA IBU HAPPY

Best sangat promo bulan ini, nak tahu kenapa?

1.BAGI IBU MENYUSU
Jika anda ada kekangan untuk beli ESP Shaklee, boleh juga menggantikan Meal Shake.So bagi yang nak order vitamin penyusuan, anda boleh membeli fullpack vitamin B, C, Ostematrix dan MealShake. Tak perlu amik vitalea da


n ESP kerana ia telah digantikan dengan Meal Shake!

2.BAGI ANAK2 YG KRANG SELERA MAKAN DAN SERING SELSEMA ATAU DEMAM

kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang.Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah glisemik
Sediakan vitamin dan mineral penting-nutrien asas yang anak-anak yang sedang membesar dan remaja-remaja perlu untuk terus kuat dan sihat.

*Sumber terbaik serat pemakanan dan protein
*Sumber pekat kalsium
*Index glisemik rendah


Jom Dapatkan Mealshake dari saya:-


OH YA ANDA NAK TAHU TAWARAN YANG MENARIK , 

JOM PM DAN DAPATKAN SPECIAL PRICE DARI SAYA






JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA



 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui

*NUR HIDAYU (AYU)
*SHAKLEE DISTRIBUTOR ID:- 846826
*EMAIL: nhmi2011@gmail.com
*Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
*SMS/CALL/WHATAPPS: 019-3789778




No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU