Pages

June 15, 2013

SELAMAT HARI BABA

Pertama sekali, Al-Fatihah untuk arwah abah MAT ISHAK HUSSIN dah 20 tahun arwah meninggalkan ayu, semenjak ayu dari darjah satu lagi akibat sakit buah pinggang, ayu adalah orang yg sangat rapat dengan arwah abah. Sempena Hari Bapa nie, hanya kalimah surah Al-Fatihah, Yasin dan sedekah jariah niat untuk abah sahaja .. Kepada sesiapa yang masih punyai ayah tersayang hargai lah mereka sebaik mungkin..

Sempena hari baba ini, ayu ingin ucapkan SELAMAT HARI BAPA untuk semua yang bergelar baba, termasuk Suami Ayu jugak..



so apa hadiah sempena hari baba nie.. jom tengok jeng..jeng..jeng..



PELUKAN DHIA ZULAIKHA UNTUK BABA



OH YA ANDA NAK TAHU TAWARAN YANG MENARIK , 

JOM PM DAN DAPATKAN SPECIAL PRICE DARI SAYA






JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA



 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui

*NUR HIDAYU (AYU)
*SHAKLEE DISTRIBUTOR ID:- 846826
*EMAIL: nhmi2011@gmail.com
*Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
*SMS/CALL/WHATAPPS: 019-3789778



No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU