Pages

June 10, 2013

BERPUASA DENGAN SET BUDGET RAMADHAN COMBO KEKAL BERTENAGA

Alhamdulillah, hari ini ialah 01 Syaaban 1434 H...Selamat berpuasa bagi yang berpuasa pada hari ini, 

credit by: google



Hari ini, ayu nak sharekan set budget combo bagi mereka yang hedak berpuasa tapi xnak lesu dan bertenaga, sempena bulan mealshake offer nie, kalian boleh grab.

Maklumlah, sebulan lagi kita akan bertemu bulan ramadhan jika dipanjangkan umur In Sha Allah, hari ini sudah 01 Syaaban 1434 H dan sesiapa yang belum ganti puasa tue cepat-cepatlah ganti ya Bulan Ramadhan dah nak dekat ni. 

reclick for large review


OH YA ANDA NAK TAHU TAWARAN YANG MENARIK , 

JOM PM DAN DAPATKAN SPECIAL PRICE DARI SAYA






JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA



 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui

*NUR HIDAYU (AYU)
*SHAKLEE DISTRIBUTOR ID:- 846826
*EMAIL: nhmi2011@gmail.com
*Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
*SMS/CALL/WHATAPPS: 019-3789778







3 comments:

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU