January 07, 2011

ESSC BOWLING DAN BERSUKA RIA


 ESSC Bowling di One Utama by company mama.. sangat seronoklah ari tue.. sebab dapat beramah mesra ngan ofismate.. huhuh ukan selalu ada function cam ginie.. sekali sekala syiok.. selalu mama asyik ikut baba jerk..tp kali nie baba lark ikut mama..


so nie antara gambar-gambar yang sempat di snaplah.. huhuh suka tengok gambar-gambar nie..terang dan lawa..huhuhuh nak tau x sebab apa??????? cuba korang teka...hehehehehehe


gambar-gambar nie cantik sebab... auntie maryam dah beli DSLR... huhuh biler ler turn mama pulark.. rasa yerk tahun depan ler kot.. sebab yerk mama baru jerk terbang ongkos beli desktop.. huhuh klu xde desktop mati kutu lah.. so camera guna jerk yg lama jerk dulu.. huhuh


umairah mase kat tempat bowling tue..sangat ler xboleh nak duduk diam.. nasib baik auntie maryam yang baik ati tolong jagakan anak mama sementara mama ngan baba main bowling..huh banyak-banyak terima kasih sista (auntie maryam) sebab tolong jagakan anak ku berdua itu...


masa gambar nie diamil..iman tengah tido dalam stroller.. alahi sian anak mama si iman.. xdapat nak join tangkap gambar berempat nie..tapi yang pasti baba dapat tempat ketiga untuk individu dan tempat yang pertama berkumpulan.. seronok dapat hadiah banyak..hahahahahahahah


mama suke sangat tgk gambar nie.. macam dah anak duakan.. memang penuh sifat keibuan sista aku sorang nie...huhuhuhuhuh


antara xtvt ari tersebut..



iman yang dah bangun..suke gambar nie jugak..


okies masa utk balik..tadaaaaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...