December 06, 2010

BERSIAR-SIAR D TAMAN BUKIT TINGGI 2, KLANG


biler duduk di rumah sepanjang hari sure boring punyer..... so petang ahad (051210), baba suruh mama solat asar dan siapkan anak-anak.. baba nak ajak umairah buat xtvty bersiar-siar sambil berbasikal di taman bukit tinggi 2, klang... huhuh sekali-sekala buat xtvt macam nie seronok... tambah lagi petang yang redup dan damai diiringi angin sipoi-sipoi bahasa..hahhahaha ape ler yang mama melalut nie...lantak ler blog mama kan, rojak pun rojak ler....


nie ler aksi muke umairah biler dapat lepas keluar umah..dah macam kambing kuar kandang wakakawakaka.. mane tak yerk selalu main basikal kat kawasan umah jerk... umah teres jerk..korang tau ler kecil yerk macam mana..lain ler klu banglo beb, luas nak bermain.... hahahha


ntah berapa round ntah mak cik sorang nie berbasikal....



iman pulark biler mama dukung die sambil berjalan-jalan.. die tertido pulark..agak yerk seronok kot kena angin petang.. mama pun ape lagi duduk jerk ler sambil tengok gelagat baba melayan kerenah puteri sulungku yang sorang tue...


kasi snap dekat skit gbr iman sumaiyyah tido.... mimpi ape agak yerkkan???????


antara aksi-aksi si umairah berbasikal.... 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...