Pages

February 01, 2013

PROMO FEB 2013: OMEGAGUARD SHAKLEE



TAHUKAH ANDA??
OMEGAGUARD SHAKLEE
Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
Sebelum tue bukan semua omega melalui proses penyulingan ini, sebab kos nya sangat tinggi. Jadi omegaguard shaklee dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.Omega Guard adalah minyak ikan jenama Shaklee. kebaikkan yang senonim dengannya adalah untuk kesihatan jantung dan kecergasan otak, betul tak?

Mengapa Omega Guard Shaklee?
Omega Guard Shaklee melindungi jantung anda kerana ia membekalkan asid lemak omega 3 berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Omega Guard Shaklee mampu mengurangkan risiko penyakit jantung. Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan pengambilan asid asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Satu hidangan Omega Guard dapat membekalkan 905 mg asid asid lemak omega-3 EPA dan DHA.

Minyak Ikan Terbaik di Dunia

Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.

EPA menyihatkan jantung dan sendi anda
DHA penting untuk perkembangan dan fungsi-fungsi otak.

Secara umum kebaikkan minyak ikan sangat banyak dan diperlukan untuk kesihatan lelaki dan perempuan.


Kebaikkan Minyak Ikan
-menggalakkan pertumbuhan mental untuk dewasa dan kanak-kanak
-mengurangkan paras kolestrol dan tekanan darah
-mengurangkan risiko kanser payudara, prostat dan usus
-mengurangkan radang sendi




OH YA ANDA NAK TAHU TAWARAN YANG MENARIK , JOM PM DAN DAPATKAN SPECIAL PRICE DARI SAYA





JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA
 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui

*NUR HIDAYU (AYU)
*SHAKLEE DISTRIBUTOR ID:- 846826
*EMAIL: nhmi2011@gmail.com
*Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
*SMS/CALL/WHATAPPS: 019-3789778

No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU