February 28, 2013

BASUH PINGGAN

Setiap kali lepas dinner. mesti mama lah irang yang paling pening kepala. Nak tahu sebab apa??? Sebab anak si Iman nie mesti amik kerusi then berdiri dekat sinki nak basuh pinggan.
Kalau tak kasi mak cik iman nie basuh pinggan, menangis lah satu rumah macam kena pukul si iman. Nak taknak kena lah kasi dari nak mendengar si iman nie melalak kan.
Tapi bila dah bagi kebenaran kat sorang, yang kak long umairah pun mesti nak jugak. so apa boleh buat relakan lah walaupun terpaksa heheh.
Ok jom tengok gambar2 anak2 dari i ok
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...