Pages

July 29, 2012

GEMBIRANYA MEREKA KETIKA BERPUASA DENGAN SHAKLEE

Seronok betul ayu baca forum terttup khas untuk pelanggan kami, mereka gembira dan berpuas hati dengan hasil dan keberkesanan Shaklee ketika berpuasa.. Nak tahu apa yang mereka consume??? Jawapannya 3 Gems... Jom tengok apa yg terkandung dalam 3 Gem nie.. mereka ibu yang berkejaya yang sokong penyusuan susu ibu. Dan menjaga kesihatan mereka unutk tunaikan tanggujawab sebagai pekerja, ibu, isteri dan yg palin penting sebagai hambaNYA

Apa yang terkandung dalam set ini?
1) Soy Protein Isolate Powder (nama baru bagi Energizing Soy Protein)
Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

2) Meal Shakes
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

3) Performance Drink
Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air. Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Jom tengok testimoni-testimoni mereka:








DISCLAIMER
*Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit.
 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 
Hubungi saya untuk dapatkannya hari ini. Harga yang sangat menarik !
Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com

No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU