Pages

May 10, 2012

PROMO HARI IBU DAN GURU!!!! HANYA DR SAYA

SELAMAT HARI IBU BAGI YG BERGELAR IBU DAN BUAT IBU-IBU BARU JEMPUTLAH TERJAH BLOG KAMI NIE SELALU K... OKIES JUST NAK UPDATE SEMPENA HARI IBU INI.. APA KATA KITE HADIAHKAN SET SHAKLEE UTK YG TERSAYANG..

PROMO HARI IBU DAN GURU!!!! HANYA DR SAYA,...
DATE:- 10/05/2012 to 20/05/2012.

Tahukah anda pengambilan SHAKLEE adalah untuk mempertingkatkan kesihatan ibu, mengawal emosi ibu agar lebih tenang, relaks, mengurangkan rasa stress dan dari segi fizikal ia sebagai pendinding agar si ibu terus sihat. Jika si ibu sakit, SHAKLEE membantu ibu agar cepat recover. Bila mental dan fizikal sihat, penghasilan dan pengeluaran susu akan berjalan lancar dan hasilnya anak mendapat manfaat.

OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/Whatsapp/SMS : 019-3789778



No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU