May 19, 2009

MAMA RINDU DIA..DIA DAN DIA

nie pic saya sekarang

senyumanku


cantik x ketiak saya huhuhuu


mari pilih baju

babywalker ku

sayang sayang baba

masa nie baru dapat kaki

saya suka posing2

1st time jugak duduk atas sofa amik pic duduk


1st time jugak ikut mama & baba gie tesco


1st time mama & baba bawa mamam MAC'D


muka saya sama besar saiz kaki die

ketam nie tenbam cam saya kan

masa nie umur saya 2 bln lebih

anak mama suka tido cam nie..

with baba


xmau dibedung... huhuhu dgn pakai bedak sejuk masa nie pantang kat umah nenek baba..

1st day

dulu2 mak selalu kata cam gini " nantie klu kamu dah jadi mak baru kamu tau macam mane perasan mak nie haaaaaaa" mmg betul... sekarang(ukan sekarang jerk tiap2 hari) mama kat office nie gah rindukan anakku umairah tue kat umah babysitter tue.....wah rase macam nak balik jerk umah nak main ngan anak.. tapi ape nak buatkan dah ade tugas yg menanti di office nie.. anak mama dah besar skrg nie.. tgh rancak nak bercakap... mulut die jerk yg dengar kat umah,dalam keta dan kat mane2 ler.. klu mama gah masak kat dapur die datang naik basikal atau keta yg baba die belikan tue semata2 nak tengok mama masak ape.. nak sapu lah, nak pinggan ler.. yg xtahan tue nak cili siap minta lesung batu tue nak tumbuk..sebab die selalu tgk kat umah babysitter.. mama pulark klu masak skit2 malas nak blende baik tumbuk jerk lagi senang..huhuu... so ape kata kiter tgk flash back gambar umairah dr hari pertama hingga sekarang... huhuhu.. yang penting mamarindu anak mama nie setiap saat.......... rindu sangat... HARAP MAAF GBR DI UPLOAD TIDAK IKUT SUSUNAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...