Pages

October 18, 2012

SUKA SANGAT TESTIMONI SET 3M INI

Jom sharing lagi, heheheh,

Semalam, masa ayu baru jerk selesai makan tangah hari, buka lah facebook, sekali dapat testimoni dari seorang ibu yang hanya ayu kenal melalui internet, share kan testimoni beliau setelah hampir sebulan consume fullpack 3M...

Masih ingat lagi beliau hanya whatapps ayu untuk bertanya kan tentang produk shaklee dan beliau terus decide nak walk in branch kat wangsa maju dengan mengunakan id ayu untuk mendapat harga yang special.. Syukur alhamdulillah, tidak sia-sia beliau investkan sedikit modal untuk consume set fullpack 3M.

Jom Baca Testimoni beliau

reclick for large review






reclick for large review


Jadi bagi ibu-ibu yang di luar sana, apakata memcuba set nie, insyaAllah membantu.. Oh ya bulan nie ESP promo jom grab.. Produk ESP nie memang sangat best.


BUAT MEREKA YANG INGIN TAHU APA YANG MEREKA CONSUME AND BOLEH BACA DISINE..

http://nhmi.blogspot.com/2012/02/4-set-penyusuan-yg-glamer-sgt-popular.html



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!






Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/Whatsapp/SMS : 019-3789778  

No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU