Pages

February 23, 2012

DULU MAKAN SEBAB NIAT NAK SUSU ANAK, KINI DAH JADI PENGEDAR DAN INGIN BERKONGSI KEBAIKAN BERSAMA PARA IBU YANG LAIN.

Pengakuan Puan Norli Azreen sejak amalkan SHAKLEE.

Nama beliau Norli Azreen, Seorang isteri, ibu dan seorang guru di SMK Segambut. Pada mulanya beliau hanya menjadi pembeli atau customer mama sahaja. Lama-kelamaan  setelah beliau berjaya buktikan yang pengammbilan makanan tambahan nie sangat membantu dalam proses pengeluaran atau erti kata lain penghasilan susu ibu. Beliau amik keputusan untuk berkongsi kebaikan ini dengan ibu-ibu yang lain, memula tue  beliau just kenalkan rakan2 beliau  kepada mama. Tidak lama selepas itu beliau menjadi pengedar shaklee sendiri, dan beliau sendiri yang kenalkan kepada rakan beliau yang lain. 

Namun perlu diingatkan....

Syukur pada Allah berkat kesabaran beliau....mengamalkan 3 perkara ini :

1. Bayi disusukan sekerap mungkin atau sesi perahan yang sentiasa konsisten....jangan TIDAK PAM hanya kerana payudara tidak bengkak. Namun jika nak rasa payudara penuh dengan susu, amalkan makan alfalfa 6 biji sehari dan minum ESP bagi yang amalkan supplement. You can feel it! TETAPI KENA INGAT! Pastikan pam sehingga payudara kosong untuk mengelakkan BENGKAK SUSU atau clog duct.

2. Minum 3 L sehari. Cuba sediakan indicator. Macam ibu sekarang walau dah tak menyusukan Addin dan Nasa namun ibu pastikan ibu mengambil 3-4 L sehari yang disukat melalui botol. Ramai customer yang mengadu susu pekat namun susu belum banyak....kalau tak minum banyak dan tak mengepam dengan konsisten...memang takkan nampak impak yang hebat.

3. Doa yang berterusan bukan sekadar dari niat dari hati atau tadah tangan semata-mata. Perlu ada amalan yang mendekatkan diri kita denganNya. Membaca Al Waqiah setiap malam, berzikir memuji kebesaranNya. Bersedekah dan berbuat baik sesama manusia di mana di samping itu membersihkan hati dari siap wasangka terhadap ALLAH. Bila ada wasangka itu lah kekadang membuatkan rezeki kita terbantut. Kita kena yakin dengan amalan kita dengan ALLAH. Sesungguhnya ALLAH itu MAHA PEMBERI. Mintalah nescaya DIA memperkenankan.


...... hasilnya :

Dan anda semua boleh lihat gambar-gambar EBM yg berjaya dikumpulkan beliau. Kagum kan???.




Bagi mereka yang berapa berdekatan RAWANG,SEGAMBUT,BATU CAVES,GOMBAK DAN SELAYANG BOLEH DAPATKAN SHAKLEE DARIPADA BELIAU . PUAN NORLI AZREEN (012-938-0414) dan anda jugak boleh add beliau di Facebook NORLI AZREEN





* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/Whatsapp : 019-3789778




2 comments:

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU