Pages

April 29, 2011

MALAM JUMAAT SHAKLEE

Anda biasa dengar Malam Jumaat Keliwon? Cerita seram yang tersohor di TV3, kan? Namun, bukan itu yang ingin saya bincangkan.

Tetapi, Malam Jumaat Shaklee...

Tersenyum membaca pengakuan seorang kenalan cyber mengenai apa yang dilaluinya selepas mengambil Alfalfa. Suaminya memuji kerana kini tiada lagi keputihan serta sangat selesa bila" bersama" iaitu keseronokan hubungan seksual.

Dalam alam perkahwinan, keperluan hubungan seksual ini atau tuntutan nafkah batin sangat perlu dan penting serta tidak boleh dipandang remeh. Walaubagaimanapun, kebanyakan wanita mendapati diri mereka menjadi "dingin" selepas melahirkan bayi, terutama bagi mereka yang masih menyusukan bayi tersebut. Ini adalah kerana, dalam tempoh penyusuan hormon prolaktin (hormon susu) adalah lebih tinggi daripada hormon estrogen.

Sehubungan itu, memang ramai sahabat dan customer yang mengadu mempunyai masalah keintiman ini. Golongan ini mendapati mereka sakit bila bersama kerana "kekeringan". Ada juga yang mengakui keinginan untuk "bersama" seolah berkurangan. Apabila "masalah kedinginan" ini tidak di atasi dan dibiarkan berlarutan, lama kelamaan perasaan seronok untuk "bersama" akan berkurang dan ini boleh menjejaskan hubungan suami isteri.

Saya suka dengan ungkapan ini - "Suami akan sentiasa menjadi Anak Pertama!". Maknanya, walaupun seorang wanita itu telah melahirkan anak, dan sebahagian masa (berjaga malam, contohnya) diperuntukkan untuk menjaga si anak tersebut, namun, keutamaan tetap perlu diberikan kepada suami.

Oleh yang demikian, setiapkali ada kawan yang mengadu masalah ini, saya akan cadangkan pengambilan set B ditambah dengan vitamin E. Mereka mengakui perbezaaannya!

Namun, lebih baik jika kedua suami isteri turut makan vitamin. Selain membantu tubuh badan sihat, segar, ianya turut membantu meningkatkan keseronokan hubungan seksual suami isteri.

Bagi yang ingin mencuba, boleh dapatkan Shaklee Trial Pack Set B (RM80) add on Vitamin E (RM37), atau terus dapatkan Shaklee Lover Pack (RM160) dengan lebih penjimatan!

 
Cubalah Shaklee Lover Pack (gabungan Shaklee Alfalfa Set & Feminine Set) hari ini, dan anda pasti akan bersetuju dengan kami, bahawa setiap hari ialah "Malam Jumaat"... Suami gembira, isteri bahagia!

BERMINAT?? Nak order boleh email nr_yu86@yahoo.com or sms ke 013-6772007. 

Anda juga boleh terus ke cawangan Shaklee berdekatan anda dan menggunakan ID: 846826 untuk pembelian pada harga ahli... do let me know via sms or email untuk penghantaran special gift (pembelian melebihi RM200). Set2 trial pack tidak dijual dicawangan hanya melalui online sahaja




No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU