Pages

April 22, 2011

SHAKLEE ESP BEST SANGAT.. JOM BACA NIE

Energizing Soy Protein (ESP)


Ianya adalah protien dan protein sangat penting untuk pembentukan sel.ESP sangat membantu dalam melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu dan anak, dan membantu kawal paras kolesterol. ESp turut mengandungi kalsium yang turut menyumbangkan kepada pembentukan sel darah. Secara tidak langsung, di samping memberikan tenaga kepada ibu ia juga dapat memberikan rasa kenyang.....kesan baik kepada baby berat badan mudah naik terutama pada 6 bulan pertama kelahiran. Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? Soya Shaklee ada non GMO soy iaitu soya yang dibasuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi setanding dengan harga yang kita bayar :). Ibu dah amalkan hampir 10 tahun ESP ni memang sangat berpuashati.

Bagi yang mengalami kemerunduman susu, boleh cuba ESP agar penghasilan susu lebih efektif dan mula nampak peningkatan. Ibu akan minum ESP 3-5 kali sehari apabila susu merosot. Memang cepat rasa susu penuh. Itu yang ibu sentiasa pastikan ESP sentiasa ada di rumah.

TESTIMONI
Hari nie ibu sangat gembira, sebab ibu terima MMS dari customer  tetap ibu PUAN NORIZAH. Beliau seorang ibu yang berkerjaya dan sangat jauh jarak tempat tinggal dan tempat beliau berkerja. Walaupun jadual harian yang memenatkan beliau tidak pernah berputus asa. Malah, mempunyai semangat yang gigih dan kekal untuk berikan bayi lelaki beliau yang terbaik. Jom kalian tengok gambar nie :-

mms ebm yg diperah oleh beliau ...


Seronokkan bile tengok hasil perahan 8oz.. beliau baru sahaja consume shaklee ESP selama seminggu.. Keberkesanan shaklee bergantung kepda tubuh badan seseorang. Ada yang cepat nampak kesan ada jugak yang lambat. dan nie pengakuan beliau di FB:-

clik for large view



Apa rahsia beliau?

Senang sahaja....amalkan pemakanan sihat, terus membuat sesi perahan yang konsisten selain kerap menyusukan anaknya serta bertawakal pada ALLAH.

Anda bagaimana? Mahu mencuba tips esklusif kami? Dapatkan trial pack dalam pakej Tripple M kami dengan harga terendah iaitu hanya RM250 sahaja.


Mom's Marvellouse Milk. 
Making More Milk. 
Making Mummilicous Milk.

Apa dalam pakej Tripple M ini?
Dalam ini ada trial pack set B with 90's Alfalfa, ESP dan Ostematrix.
Harganya ialah RM260  RM250 sahaja (harga WM).
* Harga Sabah Sarawak ialah RM265 sahaja.

# Namun untuk fullpack ialah RM401 (WM) sahaja.









2 comments:

  1. terima kasih atas ingatan ini.susu ibu adalah yang terbaik..!!

    kiter memang kena betulkan balik mind kiter sebab skang neh banyak omongan kosong yg melemahkan semangat para ibu..:)

    ReplyDelete
  2. saama.. kiter berkongsi ke arah kebaikan.. kekadang saya pun xbetul..sama2 kiter memperbetulkan diri nie

    ReplyDelete

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU