March 23, 2009

PERKAHWINAN CIK SITI


nieler bende alah yg disukai oleh umairah mase gie jaya jusco lepas kenduri tue.. klu boleh xnak turun..die igt kuda kot... alahai anak mama...

nieler kekawan lame mama... miss kat korang... mama dok merajuk ngan si baju cyan tue... benggang mama...

nie ler pengantin2 yerk.. si baju merah cik siti dan si baju putih adik yerk.. mama suka make-up dorang cantik....

nie budak dok naik turun pelamin, bunga2 telur kat tepi tue die xheran yg die heran si tangga pelamin tue... xpeler anak sape? anak mama jugak kan...

si kembar nie pun dok amik gbr, agak yerk nak amik sikit berkat ler tue kot.. xpe cepat2 dapat jodoh naa...


masa nie pengantin gah tggu si suami tercinta, cantikkan dorang...

berposing lagi, sian baba dok jadi tukang tangkap gbr


sebelom bertolak berposing dibawah pokok jambu sebentar...

last 2 weeks mama ada jemputan kahwin kawan mama mase sekolah menengah dulu.. 15.03.2009 cik siti nie bersanding sekali ngan adik die shafiqah... ari sabtu ari tue kawan mama ain aini twin tumpang coz dorang xtau macam ner nak gie ke batu laut.. syok tau umah kawan mama nie dekat ngan laut.. sape org banting mesti tau batu laut nie dekat ngan morib.. name pun batu laut mestiler ade laut kan, betul x? biler tgk org kahwin nie terigt dulu mase mama kahwin alah malu2 kucing gitu.. hah lepas kahwin semua dah hilang dah malu tue.. tapi mama enjoy ler gie kenduri kahwin nie cozz dapat jumpe member2 lame... yg pasti yerk member2 mama pun membina badan... hahahhahaha ada antara kawan mama tgk badan mama terus ckp " ape dah jadi ngan ko skrg nie?" mama gelak jerk ler jawap senang ati ade suami ngan anak.... lepas balik dari kenduri baba ajak jejalan kat jaya jusco bukit tinggi, nak tau ape umairah buat jom layan pic naaaaaaaaaaaaa....... mama malas nak taip2 banyak2 baik korang layan jerk pic2 yg tertera... dan rakaman tue yerk... thanks...
video
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...