Pages

June 22, 2015

BERDIAM DIRI TERLALU LAMA DAN SALAM RAMADHAN


Assalammualaikum dan Salam Sejahtera...


YA Allah, lama nya mama ayu tidak update blog... last updated Dec 2014 tahun lepas. Memula sekali mama ayu nak mohon maaf terlebih dahulu, sekira nya ada mereka lagi yang sudi melawat atau ber kunjung ke blog yang usang ini. Mohon beribu ampun yerk. Ok lepas ini akan selalu update, terima kasih banyak2 kepada mereka sahabat maya blog " Eijam's Family Blog" sudi luang kan masa untuk membaca. YES IM BACK 

sebelum tue mama ayu nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang penuh bermakna ini,
mama ayu nak mohon maaf atas segala kelemahan ,kekurangan,kesilapan dan kekhilafan antara kita semoga Allah S.W.T mempermudahkan ibadat puasa kita tahun ini In Sha Allah dengan izinNYA salam ramadhan al-mubarak ameen..

credit : image by google

Something to share seriously, pejam celik dah sampai setengah tahun kiter di panjangkan umur hadapi tahun yang penuh cabaran ini, yerk memang betul tahun 2015 memang ,memcabar sangat-sangat. Macam-macam nak share, In Sha Allah next entry okay. Entry kali ini nak bagi intro jerk dulu. Intro kembalinya mood ber blogging hehehe..

Walaupun berdiam diri terlalu lama di dunia blog ini. Mama Ayu maih active di Facebook dan Instagram yerk... Maybe ada yang friendlist mama ayu di facebook dan instagram tahu apa yang berlaku di dalam keluarga kami sejak February 2015 sampai sekarang. Jemput lah follow mama ayu di facebook dan instagram

Oh ya, mama ayu selalu dapat whatsapp bertanya soalan yang sama 
"ayu, awak masih pengedar SHAKLEE yang sah  ke?" 

Yes mama ayu masih pengedar sah dan pengguna tegar tau...

bukan apa, sebab tengok blog tak ber update kan, jadi ramai yang takut nak tanya mama ayu, lately nie mama ayu more ke pada yang cepat, sebab senang dan mudah.. ok kalian jangan risau kalian boleh dapatkan supplement rebutan ramai ini dari mama ayu tau.. Oh ya lupa nak bagi tahu bulan nie sempena ramadhan Shaklee ada sediakan  promo tau.. Macam-macam ada , cepat dapat segera dari mama ayu.

Oklah sampai sinie sahaja entry untuk kali ini.  Next entry mama ayu cerita seribu satu perkara yang berlaku okay.

Terima Kasih Buat Yang Sudi Membaca...







No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU