Pages

October 29, 2014

TESTIMONI ESP:- KESAN KETARA ESP

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera..

Khas buat pembaca dan pengunjung Eijam's Family Blog..

Tahukah anda bahawa ESP ini tersangatlah best tau. Hari ini saya nak sharekan kenapa saya suka sangat ESP ini.

Seperti sedia maklum, tujuan utama nak cuba Shaklee memula sekali ialah untuk menjayakan penyusuan secara exclusive dan nak mencari supplement untuj diri sendiri dan keluarga...

Sebelum cuba Shaklee, memang badan ini tak pernah menerima apa-apa suplement. Saya seorang yang sangat PENAKUT nak telan pill dan minum sebarang ubat atau supplement. Tapi bila dah pasang NIAT yg baik untuk menyusu secara exclusive maka semuanya dipermudahkan oleh Allah S.W.T

Kita sebagai ibu perlu usaha gigih untuk capailah impian 2 tahun menyusukan anak. Lebih-lebih lagi itukan suruhan Allah. Anak sihat membesar, dan kita sebagai ibu Ins Sya Allah akan terima keredhaan dari Allah S.W.T.

Lepas saya consume shaklee... WOW AMAZING sangat KESAN KETARA yg saya perolehi...

Jom Apa KESAN KETARA ITU:-
1. Berpantang dengan mudah dan kekal bertenaga dengan Set Berpantang. Walaupun semasa pantang ibu berpantang terhad dengan menu berpantang, namun set berpantang membantu saya kekal bertenaga.. dan yang paling penting anak saya jarang menangis sebab bila kiter jaga pemakanan In Sha Allah penyusuan kiter lancar.



2. Hasil perahn EBM boleh dikatakan KEBABOOM.. hasil boleh lihat gambar.. Susu perahan menjadi pekat dan anak2 saya kenyang.. Dan yang paling penting diorang jarang alami MASALAH KEMBUNG PERUT. Seingat saya dari 100% hanya 10% sahaja ada alami MASALAH KEMBUN PERUT syukur alhamdulillah sangat.


3. BONUS BERGANDA
gambar bukan guna camera 360 pun. cuma beza berkaca mata dan tidak berkaca mata.

*saya sendiri alami MASALAH KULIT GELAP, sekarang Alhamdulillah.. KULIT GELAP BOLEH PERGI JAUH-JAUH

*parut STRETCH MARKS boleh dikatakan TIADA sebab sebab istiqamah dan konsisten dengan ESP

* tapak kaki pun bertamabah lembut gitue meow ..meow...meow..

Serius ramai yang sukakan ESP ini, dan mereka sendiri alamai KESAN KETARA YANG BERBEZA-BEZA.


Jika Anda Berminat nak nmencuba ESP ini, Apakata JOM REBUT PELUANG SEMENTARA MASIH PROMO SEHINGGA HUJUNG OCT 2014 INI.


*statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, DLL
#codshakleeklang

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee

[atau]

pembelian produk Shaklee
[atau]

menjana pendapatan dengan Shaklee dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

GMAIL : nhmi2011@gmail.com
Call/Whatsapp : 019-378-9778

#sharing
#shakleeklang
#codshakleeklang
#eijamsfamilyteam
#eijamsfamilyblog
#shakleebest
#shakleemalaysia
#ayushaklee
#ayusupermom
#wahm
#shakleebyeijamsfamily
#shakleeeffect
#testimonishaklee





No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU