Pages

January 24, 2014

SET BUDGET PALING LARIS - TAWARAN MENARIK

SET BUDGET ESP & ALFAFA ..

TAWARAN MENARIK SEMPENA MINGGU AKHIR JANUARY 2014..

HANYA 30 SET SAHAJA...

Kenapa saya dan ibu menyusu di luar sana memilih Set Penyusuan
Bajet Shaklee?

💜ESP + Alfalfa ➜ Breast cepat bengkak lepas ambik 2 benda ni.. saya terpaksa kurangkan dose sebab xtahan dgn bengkak susu kalau anak terlewat menyusu atau saya lambat pam

💜ESP + Alfalfa ➜ Membuatkan susu jadi lebih pekat, hasilnya anak cepat kenyang & kurang meragam. Tidur si manja pun lebih lena

💜ESP + Alfalfa ➜ Meningkatkan penghasilan susu ibu dengan cepat, sekarang dah boleh kumpul stok susu dah

💜ESP + Alfalfa ➜ Kurangkan berat badan.. memang best!! sebab esp beri rasa kenyang lebih lama & alfalfa membantu menyah toksin dalam badan

💜ESP + Alfalfa ➜ Mencantikkan kulit. Kulit jadi halus dan gebu. Dan ramai yg perasan, kulit anak juga turut putih bersih dan cantik

💜ESP + Alfalfa ➜ Membuatkan saya lebih cergas bertenaga, kurang letih dan tak rasa mengantuk disiang hari. Saya juga bebas dari keputihan yang merimaskan
Anda nak merasai sendiri kehebatan Set Bajet ni seperti saya dan ibu2 yang lain?.. HARGA?? Dah nama pun set Budget kan mestilah Budget punya...




 

No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU