Pages

September 10, 2013

DULU 2oz SEKARANG 5oz HASIL PERAHAN TITISAN EMAS ♥♥

Pagi ini 10 September 2013, Hujan lebat... sambil menyusukan si zulaikha macam biasa ayu sibuk melayan dan reply sms,email,whatsapp customer...
Tup..tupp...tupp, dapat whatsapp feedback dari seorang ibu ini, baru jumaat minggu lepas ayu COD kat Aeon Big Jalan Kapar..
Beliau teruja sebab hasil perahan meningkat dari 2oz ke 5oz plus masalah keputihan beliau pun tiada... Beliau cakap tak rugi beli...
Memang tak salah kalau kiter hendak berusaha, plus kiter kena istiqamah bila kiter memcuba sesuatu.. Beliau hanya consume SET BUDGET PENYUSUAN..
Jadi jika kalian diluar sana yang hadapi masalah yang sama, Apakata jom cuba set budget ini...


OH YA ANDA NAK TAHU TAWARAN YANG MENARIK , 
JOM PM DAN DAPATKAN SPECIAL PRICE DARI SAYA






JEMPUT LIKE FAN PAGE SAYA

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!




Untuk maklumat lanjut dan konsultasi sila berhubung dengan saya melalui:-



 

No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU