October 21, 2011

BERKAMPUNG DI HOSPITAL SELAMA SEMINGGU ....


Biasaler, entry basi... iman kena tahan ward sebab kahak dan batuk dan demam hampir 2minggu.. Iman kena tahan  kat Hospital Pantai, Klang pada 19/09/2011 to 25/09/2011.. hmmm seminggu makan lauk dan berkampung di hospital hehhehe...so kiter layan gambar jerk ler yerk...

nie gbr iman sementara nak tunggu masuk ward... xde mood jerk mak cik nie....  
aski kak umairah yg suke sakat adik die... tue bunga raya hospital dibuat main hehhehehehe iman no respon pun...
syukur alhamdulillah after dah dapat bilik, iman terus menyusu dan tido...
tp yg kesian iman makin kurus coz xlalu mkn, tp nasib baik susu nak....
kat hospital xde buat apa, jadi tido jerkler...
dan nie gambar malam terakhir berkampung di hospital... hehe kesian kat baba penat...


 dan sekarang syukur alhamdulillah, iman dah pulih seperti sediakala, dan gembira... mama pun happy.. korang tahu wad kanak2 penuh.. sebab sekrang nie musim budak-budak sakit... anyway kiter sebagai ibubapa harus lah cepat bertindak.. sekarang banyak penyakit2 yg menakutkan.. kata org mencegah lebih baik dari merawat...






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...