Pages

February 17, 2014

PENGEDAR SAH ANDA PERLU BERILMU

Assalammualaikum & Salam Pagi Isnin

Semoga kita diberi tenaga yang hebat pada hari ini, untuk memulakan tugasan yg dipikul dengan sempurna.

Sharing hari ini, 

Syukur Alhamdulillah salah seorang Hamba Allah yang telah menjadi pengguna Shaklee berpuas hati dengan khidmat saya.

Saya banyak kekurangan dan perlu banyak lagi belajar untuk perbaiki diri dan untuk beri kan yang terbaik..

Saya sendiri kalau nak beli apa jenis barang pun mesti bertanya itu dan ini. Sebab nya ke nak kepastian dan yang paling penting khidmat mereka.. 

Lagi-lagi kalau nak beli insurance, gadget , barang electric dan sebagainya..
Begitu jugak saya, saya akan memberi sebaik mungkin consultion service. 

Sebab apa yang kita beri, kita akan dapat balik cuma cepat atau lambat. Dan tak salah jika hendak buat baik dengan semua orang.

Jadi, kalian yang ingin dapatkan Shaklee, sila dapatkan dari pengedar yang sah dan boleh beri anda khidmat konsulti yang boleh membantu anda dalam membuat pilihan.

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

#eijamsfamilyblog
#shakeeklang
#shakleeklang
#sharingiscaring
#shakleemalaysia
#shakleedistributor
#shakleebest
#shakleebyeijamsfamilyblog
#ayushaklee
#ayusupermom




No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU