Pages

June 11, 2012

SEBELUM BERGELAR ISTERI

Bukan semua wanita concern tentang persediaan diri sebelum bergelar isteri....ilmu untuk menjadi isteri sangatlah luas...yang mana saya masih belajar sehingga sekarang. Namun ada satu perkara unik yang ingin saya kongsikan dengan teman-teman iaitu vitamin untuk menjaga kebahagiaan suami isteri.

Ada seorang ibu yang sudah berusia lewat 30-an bertanya dengan saya..."Adik,ada tak vitamin yang bagus untuk merapatkan seperti kacip fatimah ke...tongkat ali ke?" Tersenyum saya mendengarnya. Sebenarnya dalam Shaklee terdapat vitamin yang bagus untuk wanita iaitu Alfalfa.

Alfalfa sangat bagus bagi wanita yang mempunyai masalah keputihan dan ia juga bagus untuk wanita yang bergelar isteri. Sukar saya nak jelaskan dalam bentuk perkataan namun secara ringkasnya dapat saya katakan bagi seorang wanita yang telah biasa dengan alfalfa, suaminya pasti dapat rasakan perbezaan jika isteri tersebut tidak lagi mengambilnya.Hmmm...bagi sang suami pula, jika anda mencari tongkat ali, adalah lebih baik anda mengamalkan pengambilan vitamin E sebiji sehari.

Kebiasaanya saya lebih selesa consult secara lisan berbanding melalui tulisan. Namun bagi mereka yang akan bergelar raja sehari, cubalah amalkan pengambilan ESP, GLA Vitamin E serta Alfalfa sekurang-kurangnya sebulan sebelum hari bersanding. Pasti akan terserlah kecantikanmu semasa menjadi raja sehari nanti. Percayalah....

Bakal-bakal pengantin terutamanya wanita pasti inginkan terbaik untuk majlis yang akan berlangsung. Pastinya inginkan majlis berseri dengan pengantin perempuan yang tidak jemu mata memandang, kulit yang cantik berseri dan paling penting aset dalaman mestilah terjaga.




Tidak perlu pening memikirkan apa patut dibuat kerana sekarang sudah ada penyelesaian produk untuk dalaman dan juga luaran. Banyak produk yang boleh dicuba namun 4 produk yang paling hot ini sudah semestinya ada dalam senarai.


Ada seorang ibu yang sudah berusia lewat 30-an bertanya dengan saya..."Adik,ada tak vitamin yang bagus untuk merapatkan seperti kacip fatimah ke...tongkat ali ke?" Tersenyum saya mendengarnya. Sebenarnya dalam Shaklee terdapat vitamin yang bagus untuk wanita iaitu Alfalfa.




Alfalfa sangat bagus bagi wanita yang mempunyai masalah keputihan dan ia juga bagus untuk wanita yang bergelar isteri. Sukar saya nak jelaskan dalam bentuk perkataan namun secara ringkasnya dapat saya katakan bagi seorang wanita yang telah biasa dengan alfalfa, suaminya pasti dapat rasakan perbezaan jika isteri tersebut tidak lagi mengambilnya.Hmmm...bagi sang suami pula, jika anda mencari tongkat ali, adalah lebih baik anda mengamalkan pengambilan vitamin E sebiji sehari.



Kenapa perlunya ketiga-tiga produk ini? Dan apa yang hot dengannya?





ESP
- paling best sebab ianya diperbuat dari protein yang terbaik dan diproses secara semulajadi yang tidak memberi kesan negatif jangka panjang. Protein diperlukan untuk pembinaan sel-sel baru dan memperbaiki sel-sel lama untuk berfungsi dengan lebih baik. Dapatkan Energizing Soy Protein Shaklee untuk kuku, rambut dan kulit yang sihat.


GLA
- yang ni paling best sebab membantu membetulkan hormon yang tidak stabil. Bagi yang mengalami period yang tidak teratur atau period pain yang teruk, inilah penyelesaiannya. Bukan setakat itu, ia membantu mendapatkan kulit yang cantik.

VITAMIN E
- rahsia vitamin E adalah untuk kulit yang menawan. Vitamin E adalah antioksidan yang secara tidak langsung membuatkan pengamalnya awet muda. Kulit yang kering dan bercapuk atau tidak sekata boleh dipulihkan dengan mengamalkan vitamin e secara konsisten.Bukan sahaja oleh dimakan malah boleh juga dibuat pupur muka untuk mendapatkan kulit yang berseri.

Inilah masanya untuk membuat kejutan di hari bahagia..


DISCLAIMER
*Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit.
 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. 

OH YA!!!
Saya menyediakan jadual pam, panduan makan dan konsultasi untuk penyusuan bagi yang mendapatkan produk ini dari saya.Hubungi pengedar anda untuk tips esklusif apabila anda mendapatkan produk Shaklee untuk penyusuan!
Hubungi saya untuk dapatkannya hari ini. Harga yang sangat menarik !
Untuk maklumat lanjut sila berhubung dengan saya melalui
Email Yahoo : nr_yu86@yahoo.com
Gmail : nhmi2011@gmail.com
Call/SMS/Whatsapps: 019-3789778 




No comments:

Post a Comment

SILA LER COMMENT YERK DEAR BLOGGER'S... I LOVE YOU